Vrácení zboží a reklamace
Reklamační postup
Pokud narazíte na jakýkoliv problém s vaším zakoupeným zbožím, prosím, postupujte následovně:
-
Kontaktujte nás: V případě problému nás kontaktujte na emailu info@kraldilny.cz
-
Popis problému: Poskytněte nám detailní popis problému spolu s fotografiemi poškozeného nebo vadného zboží.
-
Odeslání zboží: Po obdržení vašeho požadavku vám poskytneme instrukce k odeslání zboží zpět k nám pro posouzení.
-
Vyřízení reklamace: Po obdržení zboží provedeme jeho kontrolu a informujeme vás o výsledku reklamace do 30 dnů.
Postup pro vrácení zboží
Máte možnost vrátit nepoužité zboží do 14 dnů od nákupu. Postupujte následovně:
-
Příprava zboží k vrácení: Zabalte nepoužité zboží s vyplněným a vytisknutým formulářem (stáhnete zde), tak aby bylo chráněno před poškozením během přepravy.
-
Informace k vrácení: Pokud nemáte možnost formulář pro vrácení zboží vytisknout, umístěte do balíčku ručně napsané informace, včetně vašeho jména, příjmení, čísla objednávky, telefonního čísla, e-mailu a čísla vašeho účtu kam Vám můžeme vrátit peníze.
-
Odeslání zboží: Odešlete zboží na následující adresu:
Král Dílny
U Trati 63
500 03 Hradec Králové -
Vrácení peněz: Peníze vám vrátíme na účet do 14 dnů od obdržení balíčku.